Vacature

Administratief medewerker / Receptionist

24 uur per week – maandag, woensdag & vrijdag

Over de functie

Als administratief medewerker bij eReM zorg je voor een correct en efficiënt beheer van de financiële administratie en de salarisadministratie. Je houdt er van als alles op de juiste plek geboekt is en je zorgt ervoor dat de administraties sluitend zijn. Je bent werkzaam op de receptie. De receptie is het visitekaartje van ons bedrijf. Internationale klanten, eindgebruikers en leveranciers doen er hun eerste indruk op, zowel bij een fysiek bezoek als bij een telefoongesprek.

Functietaken

Je bent verantwoordelijk voor de volgende hoofdtaken:

  • uitvoeren van de financiële administratie;
  • uitvoeren van de salarisadministratie;
  • verzorgen van de belastingaangifte;
  • ontvangst en registratie bezoekers;
  • afhandeling binnenkomende telefoongesprekken;
  • ophalen en afhandelen post.

Functie eisen

Je voldoet aan de volgende eisen:

  • minimaal een MBO niveau 4 diploma in de richting administratie of secretariaat;
  • minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Persoonlijke kenmerken

  • nauwkeurig
  • vriendelijk en beleefd
  • bestendig tegen tijdsdruk en snelle afwisseling van taken
  • representatief
  • collegiaal

Dienstverband

Je krijgt een jaarcontract voor 24 uur per week en je werkt op de maandag, woensdag en vrijdag. Bij goed functioneren, wordt het jaarcontract voortgezet.

eReM biedt je

Naast een uitdagende, afwisselende en verantwoordelijke baan in een uitstekende werksfeer biedt eReM je een marktconform salaris (afgestemd op jouw opleiding en ervaring) en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO van het Technisch Installatiebedrijf.

Deze vacature is gesloten!